Ervaar de voordelen van een persoonlijk advies in de winkel vanuit het comfort van je eigen huis.

Miele Live Experience

Als je niet naar een van onze Miele Experience Centers kunt gaan, hoef je nu maar één keer te klikken. Een van onze experts in het Miele Experience Center helpt je dan met een videogesprek om het juiste apparaat te kiezen.

Hoe werkt het?

Zoek de button ‘De Miele expert bellen’

Op onze homepage verschijnt na ongeveer 20 seconden zoeken een button. Als dat nog niet werkt, moet je de pagina misschien verversen of je cachegeheugen wissen. Je kunt het ook proberen met privé browsen of de incognitomodus.

Je hebt alleen je microfoon nodig op je computer of je smartphone/tablet.

Het is belangrijk dat je je microfoon activeert, zodat we je kunnen horen. Je hebt ook de mogelijkheid om je camera te activeren als je gezien wilt worden; dit is echter niet verplicht. Zolang je microfoon is geactiveerd, kun je verbinding maken met een van onze consultants in een Miele Experience Center.

Je krijgt een persoonlijk advies en een productdemonstratie van een vriendelijke expert in onze winkel.
We bellen graag met je van maandag tot en met zondag tussen 09.00 - 20.00 uur.

 

 

Veel voorkomende vragen

Waar is dit voor bedoeld?

Of je nu een keukenapparaat, een wasmachine of een stofzuiger zoekt, onze experts van het Miele Experience Center kunnen je een hele serie apparaten laten zien tijdens een live gesprek en je zo helpen om het apparaat te kiezen, dat precies is, wat jij zoekt.

Kunnen jullie mij zien tijdens het gesprek?

Als je ervoor kiest om je camera in te schakelen, kunnen wij jou ook zien tijdens het videogesprek. Dit is niet verplicht, je kan er ook voor kiezen om je camera niet in te schakelen. Schakel wel je microfoon in, zodat we je kunnen horen.

Moet ik gedetailleerde informatie over mezelf geven?

Nee, je hoeft geen details te geven om ons te kunnen bellen. Onze expert van het Miele Experience Center kan je naam en/of contactgegevens vragen om je informatie te sturen of een vervolg te geven aan het gesprek, maar je hoeft die informatie niet te geven.
Als het gesprek afgebroken wordt door technische problemen, bel de adviseur dan alsjeblieft terug, want wij kunnen de verbinding niet herstellen.

Waarom kan ik het apparaat op de homepage niet zien?

Gewoonlijk verschijnt het onderaan je scherm na ongeveer 20 seconden. Als dat niet werkt, moet je de pagina misschien verversen of je cachegeheugen wissen. Je kunt het ook proberen met privé browsen of de incognitomodus.

Waarom krijg ik geen verbinding?

Als de adviseur niet beschikbaar blijkt te zijn, kan het zijn, dat hij/zij met een ander gesprek bezig is of dat je buiten de openingsuren belt.
Let op, bepaalde webbrowsers worden niet volledig ondersteund. Je kunt het beste Chrome of Firefox gebruiken. Of je kunt proberen om je smartphone of tablet te gebruiken i.p.v. de computer.

 

Privacybeleid