Extra informatie 

Corona en service

Door de coronamaatregelen van de overheid en het RIVM zijn er een aantal veranderingen in het uitvoeren van reparaties, evenementen en het bezoeken van de Miele Experience Centers. Op deze pagina is alle informatie rondom de aanpassingen te vinden. 

Onderhoud en reparatie

Onderhoud en reparatie aan Miele apparatuur wordt gewoon uitgevoerd waarbij onze focus ligt op onze ondersteuning in het operationeel houden van de zorg in Nederland en hygiënevoorzieningen. Echter zijn veel storingen vaak ook eenvoudig zelf op te lossen, klik hier voor meer informatie. Wanneer de storing niet zelf opgelost kan worden kunt u hier direct een service-afspraak in plannen.

Ben jij of een van je huisgenoten/gezinsleden COVID besmet, verkouden of preventief in quarantaine? Dan kan onze technicus helaas niet bij je naar binnen. Verzet dan hier eenvoudig online je afspraak of bel ons. Wij komen dan graag een andere keer langs. Zo blijven onze klanten en service technici gezond en kunnen wij onze service blijven verlenen.

Komt onze technicus bij je langs? Dan vragen wij je de volgende maatregelen in acht te nemen:

• Onze technicus geef geen hand bij binnenkomst;
• Houd te allen tijde 1,5 meter afstand;
• Wij vragen bij nauwe contactmomenten (binnen 1,5 meter) een mondkapje te dragen;
• Wanneer de technicus aan het werk gaat, vragen wij je om niet in dezelfde ruimte te blijven.
• Wij vragen je om de woning goed te ventileren voorafgaand aan / tijdens het bezoek van onze technicus, bijvoorbeeld door het raam te openen.

Wanneer de werkomgeving van de technicus niet aan bovenstaande maatregelen kan voldoen, kan het noodzakelijk zijn om een nieuwe afspraak in te plannen. 


 

Miele Experience Centers Vianen en Amsterdam

De Miele Experience Centers zijn gesloten voor bezoekers. Onze productadviseurs staan weer digitaal klaar om al je vragen te beantwoorden. Wij zijn digitaal of telefonisch bereikbaar om je te voorzien van een persoonlijk adviesgesprek over jouw droomkeuken of voor je huishoudelijke apparatuur. 

Laat via onderstaand formulier je gegevens achter en onze productadviseurs nemen binnen één werkdag contact met je op om een (digitale) afspraak in te plannen.  

Maak een afspraak 



Bereikbaarheid Customer Care

Onze Customer Care afdeling is en blijft bereikbaar, maar het kan gebeuren dat onze wachttijden oplopen. Bel je voor een storing? Kijk dan eens op deze pagina. Vaak zijn storingen eenvoudig zelf op te lossen. Heb je de hulp van een service technicus nodig? Plan dan online een service afspraak via deze pagina.

Wil je toch graag sneller bezocht worden? We worden door het hele land geholpen door onze Miele Servicepartners. Wil je weten welke Miele Servicepartner bij jou in de buurt zit? We informeren je graag telefonisch en zijn bereikbaar via 0347 37 88 88.



Kookworkshops en kookdemonstraties

De Miele kookworkshops en kookdemonstraties gaan op locatie tot nader bericht niet door. Alle deelnemers die zich hebben ingeschreven voor een evenement in één van onze Miele Experience Centers zullen een persoonlijk bericht ontvangen om een geschikte oplossing te vinden.    

Heb je tot die tijd vragen, neem dan contact met ons op via evenementen@miele.nl

Naar boven