Service van Miele

Vrouw en technicus bij bus

Uitzonderlijke service

Ook na vele jaren trouwe dienst loont het zich vaak een Miele-apparaat te laten repareren met het oog op nog langer gebruiksplezier. Als u een reparatie laat uitvoeren door de Miele-serviceorganisatie, dan bent u er in ieder geval van verzekerd dat gespecialiseerde Miele-servicetechnici voor u klaar staan om de reparatie snel en adequaat uit te voeren. Bovendien informeren zij u over het onderhoud van uw Miele-product en de laatste technologische ontwikkelingen.

De vier zekerheden

Ook na vele jaren trouwe dienst loont het zich vaak een Miele-apparaat te laten repareren met het oog op nog langer gebruiksplezier. Als u een reparatie laat uitvoeren door de Miele-serviceorganisatie bent u in ieder geval verzekerd van de volgende zaken:

Snelheid
Bij een onverhoopt probleem met één van uw Miele-apparaten wilt u zo spoedig mogelijk een oplossing. Via onze website of onze afdeling Klantcontacten maakt u snel een afspraak met een Miele-servicetechnicus.

Deskundigheid
De servicetechnici van Miele zijn stuk voor stuk hoogopgeleide vakmensen. Zij kennen ‘hun’ apparaten als geen ander. Niet voor niets wordt bijna 91% van alle storingen in één keer opgelost.

Gebruiksadvies
Een servicetechnicus weet niet alleen alles van reparaties, maar ook van onderhoud en gebruik. Hij kan u vertellen hoe u zo lang mogelijk plezier aan uw apparaat kunt beleven.

Originele onderdelen
De Miele-servicetechnicus werkt uitsluitend met originele Miele-onderdelen. Want originele Miele-onderdelen zijn probleemloos te monteren en werken optimaal. Bovendien verlengt u met originele Miele-onderdelen de levensduur van een Miele-apparaat en wordt op reparatie van defecten gedurende één jaar na de reparatiedatum garantie verleend.

Restitutie van inspectiekosten (voorrijkosten en arbeidsloon)

Het kan eventueel voorkomen dat u een storing heeft aan uw Miele-apparaat en u zichzelf afvraagt of repareren nog zin heeft. Zeker als uw Miele-apparaat al een respectabele leeftijd heeft bereikt. Ook in dit geval komt er graag een Miele-servicetechnicus bij u langs. Wanneer u vervolgens alsnog besluit af te zien van een reparatie – vanwege de hoogte van de reparatiekosten die niet meer in verhouding staan tot de leeftijd en gebruiksduur van uw Miele-apparaat - heeft Miele Nederland een aantrekkelijke regeling. Bij aankoop van een vergelijkbaar Miele-apparaat bieden wij u namelijk de mogelijkheid de inspectiekosten – bestaande uit de voorrijkosten en arbeidsloon – terug te laten storten.

Om in aanmerking te komen voor het bovenstaande aanbod dient u een kopie van de aankoopnota, met daarop een duidelijke vermelding van het typenummer van uw nieuwe Miele-apparaat, naar ons te mailen. Doorloop hiervoor s.v.p. de volgende stappen:

Stap 1: verstuur een digitale kopie van de aankoopnota per e-mail naar info@miele.nl onder vermelding van ‘Restitutie inspectiekosten’.

Stap 2: na verzending van de aankoopnota verwerken wij uw restitutieaanvraag en ontvangt u binnen enkele dagen een creditfactuur.

Voor de volledigheid wijzen wij u erop dat uw nieuwe Miele-apparaat in Nederland gekocht dient te zijn en dat ons aanbod drie maanden geldig blijft. Voor vragen over de restitutie van de inspectiekosten kunt u contact opnemen met een van onze medewerkers van de afdeling Klantcontacten, bereikbaar via telefoonnummer (0347) 37 88 88 of het e-mailadres info@miele.nl.