Wat zoek je?Dealer zoeken
Eerste hulp bij storingenOvens

Wat gebeurt er met de Smart Food ID (SFID) als mijn oven wordt gereset naar “fabrieksinstellingen” of opnieuw wordt verbonden met het netwerk?

Wat gebeurt er met de Smart Food ID (SFID) als mijn oven wordt gereset naar “fabrieksinstellingen” of opnieuw wordt verbonden met het netwerk?

Nadat je de instellingen naar de “fabrieksinstellingen” hebt gereset, moet je de oven opnieuw met de Miele app verbinden.

De geactiveerde of gekochte digitale Smart Features zijn gekoppeld aan je account in de Miele app en worden automatisch gesynchroniseerd met de oven. De synchronisatie kan enkele minuten duren.

De geactiveerde of gekochte digitale Smart Features zijn dan weer beschikbaar.

Vind jouw handleiding

Vind jouw handleiding

Hier vind je alle handleidingen voor je Miele apparaten.
Vind jouw handleiding
Boek een technicus

Boek een technicus

Je kunt bij ons zowel online als telefonisch een vraag stellen of een afspraak maken.
Plan een bezoek
24/7 ondersteuning

24/7 ondersteuning

Bekijk hier de verschillende manieren om contact met ons op te nemen.
Neem contact met ons op