Wat zoek je?Dealer zoeken
Eerste hulp bij storingen

Spraakassistent

Spraakassistent

Waarom kan ik geen gesproken berichten ontvangen van mijn huishoudelijke apparaat van Miele op mijn Google Nest Hub?

Waarom kan ik geen gesproken berichten ontvangen van mijn huishoudelijke apparaat van Miele op mijn Google Nest Hub?

Controleer een paar instellingen om een gesproken bericht op uw Google Nest Hub te horen dat uw huishoudelijke apparaat van Miele een proces heeft voltooid (bijv. “uw wasmachine is klaar”).

  1. Google Home app: gesproken meldingen activeren

    • Open de Google Home app.

    • Selecteer uw huishoudelijke apparaat van Miele.

    • Ga naar de instellingen (tandwielsymbool).

    • Zorg ervoor dat gesproken meldingen zijn geactiveerd.

  2. Google Home app: kamers toewijzen

    Als uw Google Nest Hub geen gesproken meldingen verstuurt over de status van een huishoudelijk apparaat van Miele, kan het handig zijn om het huishoudelijke apparaat van Miele en de Google Nest Hub in dezelfde kamer te groeperen in de Google Home app.

    2.1. Google Nest Hub

    • Roep de Google Nest Hub op in de Google Home app.

    • Ga naar de instellingen (tandwielsymbool).

    • Selecteer de apparaatinformatie.

    • Selecteer een kamer onder Apparaat plaatsen.

    2.2. Huishoudelijk apparaat van Miele

    • Roep het huishoudelijke apparaat van Miele op in de Google Home app.

    • Ga naar de instellingen (tandwielsymbool).

    • Voeg het Miele huishoudelijke apparaat toe aan een huis en selecteer dezelfde kamer als voor de Google Nest Hub.

    • U kunt ook op Kamer tikken en dezelfde kamer selecteren als voor de Google Nest Hub.

    • Sla de instellingen op.

Als u meerdere locaties heeft ingesteld in de Google Home app, moet u ervoor zorgen dat het huishoudelijke apparaat van Miele en de Google Nest Hub zich in hetzelfde huis bevinden.

Extra tips

  • Google Assistant: Zorg ervoor dat de Google Assistant is geactiveerd op uw Google Nest Hub.

  • Volume: Controleer het volume van uw Google Nest Hub.

Deze instructies zijn gebaseerd op de Google Home app versie 3.24.1.4. Wijzigingen in de app kunnen de beschreven stappen beïnvloeden.

U kunt de laatste informatie vinden op de officiële ondersteuningspagina's van Google, zie https://support.google.com/.

Neem contact op met Miele Service als de storing blijft optreden of boek direct online een reparatie-afspraak.

Vind jouw handleiding

Vind jouw handleiding

Hier vind je alle handleidingen voor je Miele apparaten.
Vind jouw handleiding
Boek een technicus

Boek een technicus

Je kunt bij ons zowel online als telefonisch een vraag stellen of een afspraak maken.
Plan een bezoek
24/7 ondersteuning

24/7 ondersteuning

Bekijk hier de verschillende manieren om contact met ons op te nemen.
Neem contact met ons op