Service Consultant

serviceconsultant

Service Consultant

Miele Professional tilt uw bedrijfszekerheid naar een hoger niveau. Om in te spelen op uw persoonlijke situatie hebben wij een serviceconsultant. Deze consultant kijkt samen met u naar de huidige was- en afwasprocessen, om het gebruik van uw machinepark inzichtelijk te maken. Om op deze manier uw bedrijfsvoering te optimaliseren en kosten te reduceren.

Hoe werkt deze consultant?

Hoe werkt dit proces?

Stap 1: Per locatie wordt er een quick-scan gemaakt, dit houdt in dat de status en gebruik van uw machines wordt gemeten. 

Stap 2: De service-consultant maakt een analyse van uw huidige bedrijfsprocessen op het gebied van (af)wasbehandelingen. 

Stap 3: Hij maakt samen met u een business-case welke past bij de toekomst van uw organisatie.

Stap 4: In een serviceovereenkomst worden deze adviezen omgezet in operationele daadkracht, waar wij u onder andere periodiek bezoeken voor het uitvoeren van preventief onderhoud. Vooraf gepland onderhoud geeft een grotere beschikbaarheid, werkt kostenreducerend en geeft meer grip op bedrijfszekerheid.

Stap 5: U krijgt een eigen Miele-technicus aangewezen, die uw persoonlijke situatie kent. Deze technicus zorgt ervoor dat uw bedrijf optimaal blijft functioneren. 

Stap 6: Door te evalueren in een jaarlijks gesprek blijven we kijken naar de ontwikkelingen in uw markt en uw persoonlijke situatie.

Contact

Maak een afspraak met onze service consultant

Contactgegevens van Service Consultancy:

contractenprofessional@miele.nl

(0347) 37 85 53