Miele Professional tilt uw bedrijfszekerheid naar een hoger niveau. Om in te spelen op uw persoonlijke situatie hebben wij een serviceconsultant. Deze consultant kijkt samen met u naar de huidige was- en afwasprocessen, om het gebruik van uw machinepark inzichtelijk te maken. Om op deze manier uw bedrijfsvoering te optimaliseren en kosten te reduceren.
Hoe werkt deze consultant?
Hoe werkt dit proces?
Stap 1: Per locatie wordt er een quick-scan gemaakt, dit houdt in dat de status en gebruik van uw machines wordt gemeten.
Stap 2: De service-consultant maakt een analyse van uw huidige bedrijfsprocessen op het gebied van (af)wasbehandelingen.
Stap 3: Hij maakt samen met u een business-case welke past bij de toekomst van uw organisatie.
Stap 4: In een serviceovereenkomst worden deze adviezen omgezet in operationele daadkracht, waar wij u onder andere periodiek bezoeken voor het uitvoeren van preventief onderhoud. Vooraf gepland onderhoud geeft een grotere beschikbaarheid, werkt kostenreducerend en geeft meer grip op bedrijfszekerheid.
Stap 5: U krijgt een eigen Miele-technicus aangewezen, die uw persoonlijke situatie kent. Deze technicus zorgt ervoor dat uw bedrijf optimaal blijft functioneren.
Stap 6: Door te evalueren in een jaarlijks gesprek blijven we kijken naar de ontwikkelingen in uw markt en uw persoonlijke situatie.