Wat zoek je?Dealer zoeken
Eerste hulp bij storingen

App

App

Foutcode 0/We hebben een technisch probleem

De Miele app geeft de melding We hebben een technisch probleem en de foutcode 0 weer wanneer het huishoudelijk apparaat wordt geselecteerd.

De verbinding tussen het huishoudelijk apparaat en wifi is verbroken.

Als de verbinding verbroken blijft, kan het tot 10 minuten duren voordat de Miele app voor het huishoudelijk apparaat de status Niet verbonden toont.

Wacht 10 minuten totdat het bericht verandert van We hebben een technisch probleem in Niet verbonden.

Als de storing regelmatig optreedt, controleer dan de signaalsterkte tussen de wifi en uw huishoudelijk apparaat.

Vind jouw handleiding

Vind jouw handleiding

Hier vind je alle handleidingen voor je Miele apparaten.
Vind jouw handleiding
Boek een technicus

Boek een technicus

Je kunt bij ons zowel online als telefonisch een vraag stellen of een afspraak maken.
Plan een bezoek
24/7 ondersteuning

24/7 ondersteuning

Bekijk hier de verschillende manieren om contact met ons op te nemen.
Neem contact met ons op