De kwaliteit van Miele, sinds 1899. 

Over ons 

De belofte van ons merk: Immer Besser

Er zijn veel goede redenen om te kiezen voor Miele. Sinds de oprichting in 1899 belooft Miele al om “Immer Besser” te worden. Daarmee bedoelen we: we doen er alles aan om “Immer Besser” te zijn dan anderen en onszelf continu te verbeteren. Voor onze klanten betekent het dat ze zeker weten met Miele een juiste keuze te hebben gemaakt, waarschijnlijk een keuze voor het leven.

Uitstekende kwaliteit

Of het nu voor wasbehandeling, stofzuigers of in de keuken is: voordat apparaten van Miele op de markt worden gebracht, moeten ze de strengste belastings- en duurtesten hebben doorstaan. Het feit dat je het beste voor Miele kunt kiezen, bewijzen ook de vele goede resultaten bij de Stiftung Warentest.

Het design van Miele

Ons design staat voor innovatie, waarde en tijdloze elegantie. Het geeft vorm aan de relatie tussen mensen en het product, voldoet aan verwachtingen, vergemakkelijkt de bediening en schept vertrouwen. Talrijke onderscheidingen voor uitstekend productdesign tonen aan dat Miele hierin op een bijzondere manier slaagt.

Duurzaamheid

Mens en milieu beschermen en verantwoordelijk zakendoen, ook voor toekomstige generaties. Dat is wat duurzaamheid voor ons betekent. Om precies te zijn, energie-efficiëntie en duurzame hulpbronnen voor onze producten en in de productie, en verantwoordelijkheid voor onze medewerkers en de maatschappij. Miele is winnaar van de Duitse duurzaamheidsprijs, lid van het VN-initiatief Global Compact en ondertekenaar van het “Charta der Vielfalt”.

REACH – Informatie over kritieke stoffen

Informatie over zeer zorgwekkende stoffen art. 33 van de Europese verordening 1907/2006.

Duurzaamheid

2020 was een uitdagend jaar, maar bij Miele geloven we dat er altijd betere tijden komen.
Immer besser.

 

 

 

Geschiedenis

Twee families, één onderneming: Miele is bijna 120 jaar geleden opgericht door technicus Carl Miele en zakenman Reinhard Zinkann en is nog steeds uitsluitend eigendom van directe afstammelingen van de twee. Met elf medewerkers, vier draaibanken en één boormachine lanceerden Miele en Zinkannn in 1899 hun eerste melkcentrifuges en botermachines in Herzebrock. Hun motto “Immer Besser” kenmerkt het bedrijf vandaag de dag nog steeds.

Wereldwijde locaties

Van Oost-Westfalen tot de rest van de wereld: Miele heeft tegenwoordig eigen Experience Centers in bijna 50 landen/regio's en importeurs in nog eens 50 markten.

De Miele groep

Filosofie

Miele blijft een kwaliteitsgericht familiebedrijf

Management

Vijf gelijkwaardige directeurs besturen de onderneming

Bedrijfsontwikkeling

Constante groei in omzet en personeel

Wil je meer informatie?

Miele Corporate Website
Naar boven