Reparatie

Ihr Partner für alle Servicefälle

Service volgens Miele

Met de aanschaf van een Miele-apparaat heeft u gekozen voor duurzaamheid en de beste kwaliteit. Mocht u toch ondersteuning nodig hebben, dan helpen onze medewerkers van de afdeling Klantcontacten u graag verder. Ook staan gespecialiseerde Miele-servicetechnici of geselecteerde servicepartners altijd voor u klaar om een reparatie snel en adequaat uit te voeren.

Maak online een service-afspraak

Eerste hulp bij storingen

Vaak kunt u een storing zelf eenvoudig verhelpen. Hier kunt u vaststellen of de komst van een technicus echt nodig is.

Zelf een storing oplossen

Serviceafspraak maken

Eventuele reparaties of het verhelpen van storingen aan uw Miele-apparaat lossen wij zo snel mogelijk voor u op. U kunt een serviceafspraak inplannen via onze website, waarbij u zelf bepaalt wanneer een Miele-servicetechnicus bij u op bezoek komt. U kunt ook via de Afdeling Klantcontacten, bereikbaar via telefoonnummer (0347) 37 88 88, een serviceafspraak maken.

Maak een serviceafspraak

Reparatiekosten

Als u een reparatie laat uitvoeren door een Miele-technicus, dan kunt u er van op aan dat de reparatie snel en adequaat uitgevoerd wordt. Ook informeren zij u over het onderhoud van uw Miele-product en de laatste technologische ontwikkelingen.

Graag brengen wij u vooraf op de hoogte van mogelijke kosten en vindt u meer informatie over de fabrieksgarantie.

Lees meer over de reparatiekosten