Reparatiekosten

Vrouw en technicus bij bus

Miele Service Fee


We bieden u graag transparantie in de mogelijke reparatiekosten wanneer er een specialist naar uw Miele-apparaat komt kijken. Lees hieronder meer over de verschillende reparatiekosten en de fabrieksgarantie.

Heeft u voldoende informatie? Dan kunt u via onderstaande link een service-afspraak maken.

Maak online een service-afspraak

Service Fee & Service Fee Plus

We maken een onderscheid in kleine en grote reparaties. Zijn we binnen 25 minuten bij u klaar, dan betaalt u € 130,- (incl. BTW). Moeten er onderdelen worden vervangen of is er meer tijd nodig om uw Miele-apparaat weer helemaal in orde te krijgen? Dan berekenen wij naast de Service Fee tevens het arbeidsloon van de technicus en de eventuele kosten van de nieuwe onderdelen aan u door. We bespreken uiteraard altijd eerst de offerte van de reparatie met u.

 

Service Fee

Voor een bezoek van minder dan 25 minuten waarbij geen vervangende onderdelen nodig zijn, berekenen wij een vaste Service Fee van € 130,- (incl. BTW).

De Service Fee bestaat uit :

  • Onze voorrijkosten
  • 25 minuten tijd van een Miele Service technicus
  • Een uitgebreide probleemanalyse
  • Reparatieadvies
  • Veiligheidsmeting

 

Service Fee Plus

Wanneer een reparatie naar verwachting langer dan 25 minuten duurt en / of er nieuwe onderdelen nodig zijn, brengen wij deze kosten apart in rekening. Het tarief dat wij daarvoor hanteren is € 7,62 (incl. BTW) per 5 minuten (arbeidsloon). Onze technicus bespreekt vooraf de volledige kostenopgave en mogelijkheden met u.

 

Maak online een service-afspraak

Fabrieksgarantie

Als uw apparaat nog onder de fabrieksgarantie valt, dan worden er conform de algemene voorwaarden geen kosten berekend. Om aanspraak te kunnen maken op de fabrieksgarantie is het belangrijk dat u een aantal zaken controleert:

  • Is het apparaat juist geplaatst of geïnstalleerd?
  • Is het apparaat volgens de gebruiksaanwijzing gebruikt?
  • Zijn er externe oorzaken waardoor de storing veroorzaakt is (bijvoorbeeld een kapotte kraan)

Mochten de garantievoorwaarden niet van toepassing zijn, dan berekenen wij onze geldende Service Fee en moeten wij de eventueel bijkomende kosten voor reparatie van uw apparaat in rekening brengen.