Miele Boost en Scout stofzuigers nu met 60 dagen retourgarantie

Probeer de compacte Miele Boost CX1 stofzuiger of Scout RX 3 robotstofzuiger 60 dagen uit zonder risisco. Ervaar het gemak en de beste resultaten. Niet tevreden? Dan ontvang je het aankoopbedrag retour.

Ervaar de kwaliteit van Miele

Stofzuigen met Miele betekent dat je keer op keer de beste resultaten ervaart. Op elke ondergrond. Ervaar het zelf en maak kennis met de nieuwe compacte Boost CX1. Of kies voor nog meer gemak met de robotstofzuiger Scout RX3. Ben je toch niet tevreden met jouw aankoop? Dan kun je gedurende de actieperiode het apparaat kosteloos retourneren. Je kunt gewoon gebruikmaken van het aangekochte apparaat zolang het in je bezit is. Afhankelijk van het product kun je het kosteloos opsturen of halen wij het apparaat bij je op. Wij vergoeden je de aankoopprijs, exclusief eventuele leveringskosten.

Het proces

Aankoop zonder risico

Schaf binnen de actieperiode één van de Boost of Scout actiemodellen aan en kom in aanmerking voor de 60 dagen retourgarantie. Je kunt jouw product zonder verplichtingen 60 dagen thuis uitproberen. Nog niet overtuigd of niet tevreden? Wij vergoeden je de aankoopprijs.

Retourneren

Als je niet tevreden bent, kun je het apparaat binnen 60 dagen na aankoopdatum retourneren. Voor het retourneren van jouw apparaat ga je naar 'Retour aanvragen'. Let erop dat je het juiste apparaat selecteert.

Geld terug

Nadat wij jouw apparaat hebben ontvangen en onze technici hebben geen beschadigingen, vermissingen of oneigenlijk gebruik vastgesteld, dan storten wij binnen vier weken jouw aankoopbedrag terug op het door jou opgegeven IBAN-rekeningnummer.

Boost en Scout stofzuigers

Heb je voor 31 maart 2022 één van de actiemodellen gekocht? Dan kom je in aanmerking voor de retourgarantie. 

Deze retourgarantie is van toepassing op de volgende modellen:

TYPE

EAN

Artikelnummer

Boost CX1 obsidiaanzwart

4002516365969

11602470

Boost CX1 lotuswit

4002516365952

11602450

Boost CX1 grafietgrijs

4002516365976

11602500

Boost CX1 Parquet lotuswit

4002516365938

11602400

Boost CX1 Cat&Dog obsidiaanzwart

4002516365945

11602420

Scout RX3

4002516404514

11713580

Scout RX3 Runner

4002516403906

11713560

Scout RX3 Home Vision

4002516403890

11713550

Retour aanvragen

Hoe gaat het in zijn werk?

Ben je niet tevreden over jouw artikel of is het artikel niet in orde? Dan kun je via deze weg jouw artikel(en) gratis retourneren binnen 60 dagen na ontvangst. Hieronder wordt het proces stapsgewijs toegelicht.

Stap 1: Retourformulier

Vul hieronder het retourformulier in. Selecteer het juiste apparaat type. Vul vervolgens alle gegevens volledig in. Hiervoor hebben we onder andere onderstaande gegevens nodig:

• Serienummer (het deel achter de /)

• Kopie van de aankoopnota

• IBAN-bankrekeningnummer

Tot slot wordt het retourformulier digitaal verstuurt naar onze backoffice. Je ontvangt per mail een bevestiging van de retour aanvraag.

Stap 2: Retourproces

Jouw stofzuiger kun je kosteloos retour sturen via PostNL. Hiervoor dien je het 'Retourformulier' onderaan deze pagina te downloaden. Volg de stappen op dit formulier. Knip jouw adreslabel af en plak deze boven op de verzenddoos. Het adres overschrijven mag ook. Knip jouw retouroverzicht af en stop deze ingevuld in de doos. Geef jouw pakket kosteloos af bij een PostNL-punt. Zie www.postnl.nl voor de locaties.

Stap 3: Geld terug

Nadat wij jouw pakket hebben ontvangen wordt een controle uitgevoerd door onze technici. Als alles akkoord is storten wij binnen vier weken jouw aankoopbedrag terug op het ingevoerde IBAN-rekeningnummer.

Actievoorwaarden Boost CX1 of Scout RX3
 

  • o    De actie is uitsluitend geldig voor consumenten en alleen op de typenummers die vermeld staan in het overzicht. 
  • o    De apparaten dienen nieuw gekocht te zijn bij een Miele-dealer, in een van onze Miele Experience Centers in Nederland of via miele.nl vóór 31 maart 2022. 
  • o    Op de aankoop van de in het overzicht genoemde ‘deelnemende actiemodellen’ zijn naast deze actievoorwaarden, de Algemene Verkoopvoorwaarden en de Garantievoorwaarden van Miele Nederland B.V. van toepassing, waarbij bij strijdigheid deze actievoorwaarden prevaleren.
  • o    Binnen 60 dagen na de aankoopdatum dient het betreffende apparaat aangemeld te zijn via het retourformulier op miele.nl/60dagenopproef. Het te retourneren apparaat is niet inwisselbaar voor andere producten of diensten van Miele. 
  • o    Per factuur- of afleveradres kan met maximaal één Boost CX1 of Scout RX3 stofzuiger van Miele gebruik worden gemaakt van deze actie. 
  • o    De bij het apparaat meegeleverde accessoires dienen retour geleverd te worden. Het is niet mogelijk om accessoires die apart van het apparaat aangekocht zijn te retourneren. 
  • o    Het retourrecht blijft bestaan, zolang je gebruik, naar het oordeel van Miele Nederland B.V., aangemerkt kan worden als ‘normaal gebruik’. Indien hiervan sprake is, zal Miele Nederland B.V. geen kosten in rekening brengen voor de normaal te verwachten aanwezige gebruikssporen. 
  • o    Indien onze technici beschadigingen, vermissingen of oneigenlijk gebruik vaststellen, wordt de retourname afgewezen en zal Miele jouw apparaat kosteloos naar je terugsturen. 
  • o    Deze actie geldt in combinatie met andere acties en/of aanbiedingen. Bij deelname aan deze ‘60 dagen op proef’ actie zal de eventueel ontvangen cashback verrekend worden met het aankoopbedrag van de betreffende steelstofzuiger.
  • o    Een stofzuiger die retour is gezonden komt niet in aanmerking voor deelname aan een eventuele cashback actie. Heb je jouw aanvraag echter toch ingediend na retourzending van de stofzuiger, dan dien je het cashback bedrag volledig terug te storten. 
  • o    Na controle en goedkeuring door onze technici zal jouw aankoopbedrag - minus indien van toepassing het bedrag van een cashback - binnen vier weken overgemaakt worden naar het door jou opgegeven IBAN-rekeningnummer.
  • o    Voor meer informatie of vragen over deze actie verwijzen wij je graag naar de FAQ. 
  • o    Miele Nederland B.V. behoudt zich het recht voor de actievoorwaarden tussentijds te wijzigen en/of de actie voortijdig te beëindigen.

     

FAQ

Algemeen 

Hoe kan ik zien dat mijn factuur succesvol is toegevoegd bij mijn aanvraag?
Het uploaden van een document is verplicht, de aanvraag kan niet worden voltooid zonder document. Mocht je twijfelen of het juiste document is toegevoegd kun je telefonisch contact opnemen met onze klantservice.

Ik kan de cijfers voor de ‘/’ niet invullen, wat moet ik nu doen?
Deze cijfers hoef je niet in te vullen, alleen de cijfers achter de ‘/’.

Hoe kan ik zien dat de aanvraag goed is gegaan?
Je krijgt standaard een bevestigingsmail naar het door jou geregistreerd e-mailadres.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat moet ik nu doen?
Controleer jouw SPAM, wanneer de bevestigingsmail hier niet in staat kun je contact met ons opnemen en kunnen wij voor je controleren of jouw aanvraag bij ons binnen is gekomen.

Ik heb mijn bevestigingsmail weggegooid, wat moet ik nu doen?
Geen probleem, wij zien jouw aanvraag in ons systeem terug en kunnen deze alsnog in behandeling nemen.

Hoe kan ik zien of ik de juiste IBAN heb doorgegeven?
Dit kunt in terug vinden in de bevestigingsmail.

Hoe lang duurt het voordat het bedrag is terug gestort?
Jouw aankoopbedrag wordt binnen vier weken teruggestort.

Is een order/leverbevestiging voldoende?
Nee helaas niet, het moet echt een factuur zijn. Dit is tevens jouw garantiebewijs.

Ik heb een fout gemaakt met het invullen van de aankoopdatum, is dit erg?
Dit is jammer maar niet heel erg, zorg er wel voor dat de juiste aankoopdatum goed leesbaar is op de factuur.

 

Mijn Miele

Waarom is het aanmaken van een account noodzakelijk om gebruik te maken van deze promotie?
Het Mijn Miele account is nodig om al jouw gegevens te registreren zodat wij jouw aanvraag terug kunnen vinden, kunnen verwerken en aan de juiste persoon kunnen uitbetalen.

Mag mijn dealer de retour voor mij aanvragen?
Nee helaas niet, vanwege de uitbetaling moet dit door jou worden aangevraagd.

De pagina geeft aan dat het serienummer onjuist is wat nu?
Neem contact met ons op, dan gaan wij met jou uitzoeken wat er aan de hand is.

Wat doen jullie met de gegevens die ik moet registreren?
Heb je een account aangemaakt, dan kun je hiermee online jouw persoonlijke gegevens wijzigen, jouw Miele-apparaat registreren waarna je direct de gebruiksaanwijzing beschikbaar hebt en de juiste accessoires, bestellingen uit het verleden direct opnieuw bestellen in de Miele Shop, de status van bestellingen en afspraken bekijken en jouw interesses aangeven voor de Miele-nieuwsbrief. Dit gebeurt geheel via de AVG richtlijnen. Zodra je besluit jouw account op te heffen zullen wij jouw gegevens niet langer gebruiken.

 

Contact
Wil je meer informatie over de 60 dagen op proef promotie. Neem dan direct contact met ons op. 

Naar boven